josepha himmel quilts josepha himmel quilts

HYPER-X
THEME

FIND US

Hanway Square 16,
London, England

LET’S TALK

hello@royalflush.com
+43 (0) 4213 215 235

שמיכה מהירה מהירה – JELLY ROLL RACE

דוגמא שראיתי באתר של MISSOURI STAR QUILT
לחצי על הלינק כדי להגיע להדרכה המפורטת.

בכלל, למי שלא מכירה – זה אתר מדהים ומאד ידידותי שמעלה המון סירטונים עם הדרכות על טלאים. אני ממש אוהבת אותם. זה שמיכת בזק שמכינים מחבילה של 40 פסים שכ”א מהם ברוחב 2.5 אינצ’. את החבילות המוכנות האלה מוכרים בהרבה מקומות וזה נקרא JELLY ROLL. כאן פשוט הכנתי מבדים שהיו לי וחתכתי אות.

הטכניקה היא סופר פשוטה – תופרים את הפסים אחד לשני. וכן, זה מ א ד  מ א ד  ארוך… אח”כ לוקחים את ההתחלה ואת הסוף ותופרים אותם ביחד. אז יש לנו סרט שהוא ברוחב 2 פסים והוא עדיין מאד מאד ארוך. אח”כ לוקחים את ההתחלה ותופרים עם הסוף ואז זה ארוך וברוחב 4 פסים. ובקיצור – הבנתם.

הסיפור של ג’ני ממיסורי סטאר קווילט:
לפני שנים רבות ג’ני ובעלה וארבעת ילדיהם נסעו מקליפורניה צפונה לחפש מקום שבו ימצאו עבודה ומקום לחיות. הם נעצרו בעיירה קטנה מאד בשם HAMILTON במדינת מיסורי – שזה במרכז ארצות הברית. מקום קטן, מעט אנשים ומפעל אחד שבו הבעל עבד וג’ני גידלה את הילדים. היה להם טוב שם, והילדים גדלו והתחילו לעזוב את הקן. יום אחד המפעל נסגר, ועקב קריסת המפעל הם גילו גם שחלק מהפנסיה שלהם קרס איתו. הילדים חסכו כסף וקנו לג’ני מכונת תיפורים LONG ARM שתוכל לעבוד מהבית ולהרוויח קצת כסף. בהמשך הבן הציע שהאמא תעלה סירטונים לרשת שבו היא מסבירה איך עושים דוגמאות, אנשים ממש שמחו על הסירטונים האלה והם נפוצו כאש בשדה חיטים. הצעד הבא היה שאנשים שאלו את ג’ני מאיפה הבדים, ואיפה אפשר לקנות אותם… וכך העסק גדל והתפתח. ג’ני למעשה הצילה את העיירה מקריסה והרס. החברה שלהם גדלה, יש להם כ6 חנויות בעיירה המילטון, היו צריכים עובדים, וגם משרד דואר, וגם צימרים ללון וכו’. יש להם מבחר בדים מדהים, בכל נושא שתרצו ודילים יומיים במחירים מדהימים. המון קווילטריות אוהבות את MISSOURI STAR QUILT בדיוק בגלל הסיפור הזה.
זה האתר שלהם: www.missouriquiltco.com .

אהבתם? שתפו את הפוסט:

More Posts

כתיבת תגובה